- Home /
- Загальна
Спеціальності на базі 11 класів
Ліцензії та зразки дипломів
Абітурієнту інформація щодо вступу
Ціни на навчання
- Категорія: Загальна
Звертаюсь до вас із проханням підписати Звернення до світової академічної та наукової спільноти щодо депутинізації академічних кіл!
Це міжнародне звернення станом на зараз об’єднало більше 8000 однодумців з усього світу!
- Категорія: Загальна
Дорогі абітурієнти!
Нагадуємо вам, що попри війну в Україні ми продовжуємо працювати для вас!
- Категорія: Загальна
ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТІВ
Відповідно до розділу Х статті 62 Закону України «Про вищу освіту» (№ 1556-VII від 01.07.2014 року), Положення про порядок реалізації студентами права на вільний вибір навчальних дисциплін у Вінницькому соціально-економічного інституту, вибіркові дисципліни – дисципліни вільного вибору здобувачів для певного рівня вищої освіти, спрямовані на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетенцій за спеціальністю.
Обсяг вибіркових навчальних дисциплін становить не менше 25% від загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня освіти.
АЛГОРИТМ ВИБОРУ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
1. Вибір дисциплін циклу професійної підготовки здійснюється на основі дисциплін, запропонованих Вінницьким інститутом в Переліку дисциплін циклу професійної підготовки
2. За посиланням на Google-форму, ви обираєте дисципліни, які слухатимете в наступному навчальному році, шляхом копіювання їх назви з таблиці переліку дисциплін.
- для здобувачів-бакалаврів ,які переходять на другий курс за посиланням
- для здобувачів-бакалаврів, які переходять на третій курс за посиланням
- для здобувачів-бакалаврів, які переходять на четвертий курс за посиланням
- для здобувачів-магістрів, які переходять на другий курс за посиланням
3. З анотаціями дисциплін ви можете детально ознайомитись за посиланням
4. Зустрічається також комбінована форма вибору, коли частину кредитів ви набираєте блоком на весь період навчання, а частину - окремими дисциплінами на наступний навчальний рік.
5. Вам також варто ознайомитись із майнорами - спеціалізаціями інших освітніх програм, оскільки ви маєте право обрати один із них замість спеціалізації своєї освітньої програми
- Категорія: Загальна
Графік проведення онлайн-консультацій науково-педагогічними працівниками інституту. Під час цих онлайн-консультацій ти можеш задати питання стосовно організації навчання, поточнити сутність завдання та отримати пояснення стосовно теоретичного матеріалу.
Кафедра соціальних технологій (спеціальності СР та ІБС) - щопонеділка з 10.00 до 11.20
Кафедра реабілітаційних технологій - щовівторка з 12.00 до 13.20
Кафедра психології - щосереди з 13.30 до 15.00
Кафедра права - щочетверга з 11.50 до 13.10
Кафедра економіки та менеджменту (спеціальності МН та ФБС) - щоп'ятниці з 10.00 до 11.20
Важливо: всі консультації проводяться за допомогою платформи ZOOM - https://zoom.us/ Посилання на відповідну ZOOM-конференцію з викладачами можно отримати у вайбер-спільноті твоєї академічної групи або у куратора спеціальності/групи.
- Категорія: Загальна
Шановний студенте, єдиною умовою ефективного користування платформою дистанційного навчання Вінницького інституту та коледжу Університету "Україна" є свідома реєстрація за нижченаведеними посиланнями.
Платформа дистанційного навчання Вінницького інституту
Платформа дистанційного навчання Вінницького коледжу
Звертаємо твою увагу, що деякі почтові сервери, наприклад, gmail.com мають надто сильні (якщо не сказати "гіпертрофовані") засоби боротьби зі спамом. Вони виявляють і блокують сайти, з яких відбувається масове розсилання пошти. Листи з таких сайтів можуть навіть не потрапляти у спам, а зразу відкидатися. Наш сайт дистанційного навчання теж здійснює масове розсилання пошти. Така його функція, і з цим, на жаль, нічого вдіяти не можна. Тому для роботи з нашим сайтом треба обирати поштові скриньки, в яких нема такого сильного захисту від спаму, наприклад: ukr.net, i.ua, тощо.
При реєстрації, скористайся цією короткою інструкцією
Після реєстрації на платформі обери свою спеціальність та групу та долучися до них. Після цього ти отримуєш чіткі посилання на дисципліни, що вивчаються в цьому семестрі та зможеш опановувати їх дистанційно.
Друже, не забувай що ефективним навчання буває лише за умови постійного контакту із викладачем. Для дієвої комунікації скористайся одним із наступних інструментів:
1. Долучись до вайбер-спільноти твоєї академічної групи. Запрошення можна отримати або у старости групи або у куратора спеціальності/групи.
2. Скористайся системою повідомлень на університетській платформі дистанційного навчання Moodle.
- Категорія: Загальна
Викладачі теж вчаться
Коли закінчуються пари для студентів, починають вчитися викладачі.
З початком навчального року важливо налагодити роботу з усією навчальною документацією. І сучасні технології дозволяють робити це он-лайн.
Погодились, що такі практичні семінари-тренінги є корисними і будемо по можливості проводити їх щотижня.
- Категорія: Загальна
З питань придбання літератури звертатись за телефоном (063)065-56-59 Олена Валеріївна
Інклюзивна освіта: досвід і перспективиМатеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1-2 грудня 2016 р. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця : ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2017. – 216 с. ISBN 978-966-924-433-8 У збірнику вміщено матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: досвід і перспективи» 1-2 грудня 2016 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто світовий досвід упровадження інклюзивного навчання: здобутки та основні проблеми, з’ясовано правові та економічні аспекти формування системи інклюзивної освіти в Україні, висвітлено процес соціальної та психологічної адаптації осіб з інвалідністю до навчання в умовах інклюзії, приділено увагу актуальним проблемам навчання та виховання осіб з інвалідністю, а також досліджено педагогічні технології інклюзивного навчання: традиції та новаторство. |
UAH
|
Інклюзивна освіта: досвід і перспективиМатеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 23 листопада 2017 р. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця : ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2018. – 200 с. ISBN 978-617-7212-96-5 У збірнику вміщено матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: досвід і перспективи», 23 листопада 2017 р., а також наукові публікації членів наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто світовий досвід упровадження інклюзивного навчання: здобутки та основні проблеми; проаналізовано концепцію безперервної освіти та соціалізацію осіб з інвалідністю в умовах інклюзії; досліджено педагогічні технології інклюзивного навчання: традиції та новаторство; висвітлено процес соціальної та психологічної адаптації осіб з інвалідністю до навчання в умовах інклюзії; охарактеризовано інформаційні технології формування доступності в інклюзивному освітньому просторі; приділено увагу правовим та економічним аспектам формування системи інклюзивної освіти в Україні. |
UAH
|
Інклюзивна освіта: досвід і перспективиМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 16-17 травня 2018 р. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2018. – 188 с. ISBN 978-617-7706-38-9 У збірнику вміщено матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: досвід і перспективи», 16-17 травня 2018 р., а також наукові публікації членів наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто світовий досвід упровадження інклюзивного навчання: здобутки та основні проблеми; проаналізовано концепцію безперервної освіти та соціалізацію осіб з інвалідністю в умовах інклюзії; досліджено педагогічні технології інклюзивного навчання: традиції та новаторство; висвітлено процес соціальної та психологічної адаптації осіб з інвалідністю до навчання в умовах інклюзії; охарактеризовано доступність та універсальний дизайн в інклюзивному освітньому просторі; приділено увагу правовим та економічним аспектам формування системи інклюзивної освіти в Україні. |
UAH
|
Інклюзивна освіта: досвід і перспективи[монографія] / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця, 2016. – 242 с. У монографії розглянуто проблеми організації інклюзивного навчання осіб з інвалідністю в умовах вищого навчального закладу. Праця є результатом дослідження колективу авторів, об’єднаних спільним виконанням науково- дослідної теми «Методологія інклюзивного навчання осіб з інвалідністю в умовах вищого навчального закладу» у рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Методологія інклюзивного навчання осіб з інвалідністю в умовах вищого навчального закладу». |
UAH
|
Психологія розвитку особистості: теорія і практикаМатеріали ІІ науково-практичної конференції, м. Вінниця, 18 травня 2017 року / За заг. ред. Г.В. Давиденко. Відп. ред. та упорядник І.О. Котик. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – 383 с. ISBN 978-617-7121-73-1 У збірнику вміщено матеріали ІІ науково-практичної конференції «Психологія розвитку особистості: теорія і практика», 18 травня 2017 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто психологічні підвалини атрибутивних ознак особистості: функції, розвиток, здійснення; з’ясовано проблеми розвитку, формування та соціалізації особистості; проаналізовано експериментальні дослідження у психології особистості; зазначено особливості збереження, зміцнення та відновлення психосоматичного здоров’я особистості; охарактеризовано психологію надійної особистості у сфері професійної діяльності; досліджено психологічні механізми становлення цінностей особистості; а також приділено увагу соціально-психологічним аспектам роботи фахівця з особами з інвалідністю. |
UAH
|
Наука і навчальний процесМатеріали ХVІІІ Звітної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 12 квітня 2018 р. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця : ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2018. – 226 с. ISBN 978-617-7706-02-0 У збірнику вміщено матеріали ХVІІІ Звітної науково-практичної конференції «Наука і навчальний процес», 12 квітня 2018 р., а також наукові публікації членів наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто інноваційні процеси в освіті та соціально-педагогічній діяльності; досліджено захист прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції України; висвітлено психологічні аспекти становлення особистості в навчально-виховному процесі: теорія, досвід, практика; приділено увагу фізичній та функціональній реабілітації осіб з інвалідністю. |
UAH
|
Захист прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції УкраїниІ Всеукраїнська науково-практична конференція (10 червня 2015р., м. Вінниця): збірник матеріалів / Уклад: С.М. Ваколюк, О.І. Мисак, С.В. Хільченко. – Вінниця: Вінницький соціально-економічний інститут університету «Україна», 2015. – 123 с. У збірнику представлено стислий виклад матеріалів з актуальних питань теорії та історії права, адміністративного права, криміналістики, кримінального права, кримінального процесу, цивільного права, цивільного процесу, господарського права і процесу, міжнародного права. |
UAH
|
Захист прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції УкраїниII Всеукраїнська науково-практична конференція (7 червня 2016 р., м. Вінниця): збірник матеріалів / Уклад: А.М. Безносюк, С.М. Ваколюк, О.І. Мисак. – Вінниця: Вінницький соціально-економічний інститут університету «Україна», 2016. – 288 с. У збірнику представленно стислий виклад матеріалів з актуальних питань теорії та історії права, адміністративного права, криміналістики, кримінального права, кримінального процесу, цивільного права, цивільного процесу, господарського права і процесу, міжнародного права. |
UAH
|
Захист прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції УкраїниIIІ Всеукраїнська науково-практична конференція (26 квітня 2017 р., м. Вінниця) : збірник матеріалів / Уклад: А.М. Безносюк, С.М. Ваколюк, О.І. Мисак, С.В. Хільченко. – Вінниця: Вінницький соціально-економічний інститут університету «Україна», 2017. – 318 с. У збірнику представленно стислий виклад матеріалів з актуальних питань теорії та історії держави і права, конституційного права, адміністративного права, кримінального права, кримінального процесу, трудового права, цивільного права, господарського права, міжнародного права, бібліотечної та архівної справи. |
UAH
|
Наука і навчальний процес.Матеріали ІI Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми надання вищої освіти особам з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору» / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: Вінницький інститут Ун-ту «Україна», 2016. – 182 с. У збірнику вміщено матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми надання вищої освіти особам з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору», 04-05 листопада 2015 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто сучасні проблеми економіко-правового регулювання забезпечення державою реалізації основоположних прав осіб з особливими освітніми проблемами, з’ясовано основні психолого-функціональні аспекти роботи з особами з інвалідністю, а також приділено увагу соціальній адаптації та реабілітації осіб з особливими освітніми потребами в системі освіти України. |
UAH
|
Наука і навчальний процесМатеріали XVI Звітної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 6-7 квітня 2016 р.: наук.-метод. зб. у ІІ част. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Ч. 1. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. – 236 с. ISBN 978-966-924-268-6 У збірнику вміщено матеріали ХVІ Звітної науково-практичної конференції «Наука і навчальний процес», 6-7 квітня 2016 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто проблеми захисту прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції України, з’ясовано сучасні напрямки розвитку економіки підприємства, регіональної економіки та менеджменту. |
UAH
|
Наука і навчальний процесМатеріали XVI Звітної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 6-7 квітня 2016 р.: наук.-метод. зб. у ІІ част. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Ч. 2. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. – 208 с. ISBN 978-966-924-269-3 У збірнику вміщено матеріали ХVІ Звітної науково-практичної конференції «Наука і навчальний процес» 6-7 квітня 2016 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто психологічні аспекти становлення особистості в навчально-виховному процесі, зокрема теорія, досвід та практика. Приділено особливу увагу фізичної реабілітації осіб з особливими потребами. Висвітлено сучасний стан інноваційних процесів в освіті та соціально-педагогічній діяльності. |
UAH
|
Наука і навчальний процесМатеріали XVІI Звітної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 6-7 квітня 2017 р.: наук.-метод. зб. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – 336 с. ISBN 978-966-924-525-0 У збірнику вміщено матеріали ХVІІ Звітної науково-практичної конференції «Наука і навчальний процес», 6-7 квітня 2017 р., а також наукові публікації членів Студентського наукового товариства Вінницького інституту Університету «Україна». Розглянуто психологічні аспекти становлення особистості в навчально-виховному процесі: теорія, досвід і практика, приділено особливу увагу фізичній та функціональній реабілітації осіб з інвалідністю, висвітлено інноваційні процеси в освіті та соціально-педагогічній діяльності, а також з’ясовано проблеми захисту прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції України. |
UAH
|
Наука і навчальний процеснаук.-метод. зб. матеріалів ХІV звіт. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 09-10 квітня 2014 р. / відп. за вип. С.Ю. Ілініч та ін. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 182 с. ISBN 978-617-7212-02-6 У збірнику вміщено доповіді учасників ХІV звітної науково-практичної конференції Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна», яка відбулася 09-10 квітня 2014 р. Розглянуто найважливіші питання соціально-педагогічної діяльності, з’ясовано важливі аспекти фундаментальних та прагматичних досліджень в інформаційній сфері, економіці та управлінні персоналом, актуальні проблеми теорії та практики викладання загальноосвітніх дисциплін у вищій школі, особливості захисту прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції України, психологічні аспекти становлення особистості в навчально-виховному процесі, загальні питання фізичної реабілітації осіб з особливими потребами та організації надання вищої освіти особам з інвалідністю. |
UAH
|
Наука і навчальний процеснаук.-метод. зб. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 286 с. ISBN 978-966-924-067-5 У збірнику вміщено доповіді здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників Вінницького інституту Університету «Україна», виголошені на ХV звітній науково-практичній конференції Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна», 07-08 квітня 2015 р. Розглянуто найважливіші питання соціально-педагогічної діяльності, з’ясовано важливі аспекти фундаментальних та прагматичних досліджень в інформаційній сфері, економіці та управлінні персоналом, актуальні проблеми теорії та практики викладання загальноосвітніх дисциплін у вищій школі, особливості захисту прав і свобод громадян у світлі вимог Конституції України, психологічні аспекти становлення особистості в навчально-виховному процесі, загальні питання фізичної реабілітації осіб з особливими потребами та організації надання вищої освіти особам з інвалідністю. |
UAH
|
- Категорія: Загальна
03.09.2018р.
Сьогодні мав можливість привітати студентів з початком нового навчального року та виступити з лекцією щодо суспільно-політичної та економічної ситуації в Україні в Вінницькому інституті університету «Україна».
- Категорія: Загальна
У 2020 р. викладачі інституту та коледжу удосконалили навчально-методичні матеріали для студентів з інвалідністю з вадами слуху. Видані паперові науково-методичні посібники, є методичні посібники та рекомендації, які експериментально застосовуються у навчальному процесі студентів з інвалідністю різних нозологій, зокрема особливий акцент у підготовці навчально-методичної літератури робився на посібниках, спрямованих на допомогу студентам з інвалідністю в організації самостійної роботи.
Так як навчання проходила в дистанційній формі було забезпеченно записи лекцій та практичних занять, та розміщенно на дистанційні платформі moodle, що покраще роботу студентів з різними нозоологіями, зокрема студентів з порушенням зору.
У рамках реалізації теми було проведено ряд заходів практичного спрямування онлайн-тренінг «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища: виклики сьогодення», 23 вересня 2020 року Міжнародний практичний семінар «Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання», серію вебінарів «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта» та інші
З січня 2014 р. до грудня 2017 р. в інституті виконуваласьінтегративна тема наукового дослідження, що об’єднує роботу всіх кафедр інституту –«Методологія інклюзивного навчання осіб з інвалідністю в умовах вищого навчального закладу» (0114U001028, керівник –Давиденко Г.В., д.пед.н., доцент, директор інституту). У звітному періоді Вінницького інституту та коледжу Університету «Україна» було опубліковано 42 статті, зокрема 3 фахових, та 39 тез доповідей на конференціях різного рівня.
Студенти з інвалідністю беруть активну участь у науково-дослідній роботі інституту. Так, у 2020 р. наукові роботи 2 студентів з інвалідністю були відзначені у фінальному підсумку університетських конкурсів студентських наукових робіт:
1. Університетський конкурс наукових робіт студентів з інвалідністю у рамках ХХ Міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики»:
1. Зеленецький В.І. 3 курс, гр. ФН-18-3-vn «Сучасний стан та особливості заробітної плати в Україні науковий керівник – ст. викл. Євась Т.В.;
2. Бойко М.О. (ПЛ-20-1-vn), «Психологчні умови подолання відчуття самотності здобувачів вищої освіти», науковий керівник – проф. Заброцький М.М.
Також у 2020 році студенти взяли участь у Конкурсі творчих і наукових робіт за темами прокурорсько-слідчої діяльності серед студентів: «Прокуратура та громадські активісти: чи можливе налагодження взаємодії» від Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна»
1. Павлюк Тетяна Миколаївна та Фалейтор Анжеліка Олександрівна –студентки 4-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготували презентацію з даної тематики.
2. Чмих Алла Романівна - студентка 3-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготувала доповід.
3. Вінницька-Коваленко Наталія - студентка 3-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготувала доповідь.
Завдяки активній співпраці з низкою громадських організацій області, що опікуються питаннями неповносправності, істотно зросла кількість позитивно реалізованих грантових проектів, до виконання яких долучається і наш інститут. Основний напрямок фінансування – супровід інклюзивної освіти, інформування громадськості та зміна ставлення пересічних громадян до проблем інклюзії.
На реалізацію принципів інклюзивної освіти та з метою забезпечення соціальної адаптації студентів з інвалідністю спрямована і грантова діяльність інституту та коледжу. Так, упродовж 2020 р. було реалізовано такі грантові проекти:
1. Міжнародний практичний семінар "Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання» що реалізується за підтримки фонду Фрідріха Еберта в Україні Семінар проходив 23 вересня 2020 року в молодіжному центрі «Квадрат у м.Вінниця , а також в онлайн формаці, до якого долучились тренери з інших країн а сама: Грузії, Казахстану, США, Польща та ін.
2. Міжнародний проект “Супер-мама: повернення до соціальноо життя” («Super Mom: Backto Social Life»), що реалізується за підтримки фонду Фрідріха Еберта в Україні, та ГО «Соціальна перспектива». Термін реалізації проекту: жовтень- грудень 2020 року. Проект передбачав серію тренінгів для мам які виховують дітей з інваалісдністю, який орієнтований на вирішення проблем гендерної справедливості, але в той же час непрямо його реалізація пов'язана з вирішенням питань соціально незахищених верств суспільства.
3. Проєкт «Серія вебінарів для освітян «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта», що реалізується за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів, та ГО «Соціальна перспектива». термін реалізації проектулистопад-грудень 2020 року, проект передбачає серію тренінгів для освітян метою якого є сприяння забезпеченню реалізації права на освіту осіб з інвалідністю шляхом підтримки впровадження інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти.та інформування суспільства щодо розв’язання проблем осіб з інвалідністю у державі та формування позитивного ставлення суспільства до осіб з інвалідністю.
Студенти з інвалідністю беруть активну участь у культурному житті університету та коледжу, міста та країни загалом, так, у звітному році студенти інституту та коледжу взяли участь у низці культурних заходів та конкурсів, найбільші результати досягнуто у таких номінаціях:
Протягом лютого:
1. Участь у конкурі «Молоді та креативні» до новорічних свят на Різдвяному ярмарку на Європейській площі;
2. Участь студентів у зустрічі з стилістом –іміджмейкером Маряною Сабадаш.
3. Участь у проекті «Україна-Польша» навчання, стажування, робота, конференції 28 лютого 2020 року.
4. Участьу семінарі-тренінгу «Я, Я та інший. Зцілюємось разом» 21-23 лютого 2020 року, тренер Janer Canel Bingol (Туреччина)
5. 29 лютого участь у зустрічі випускників.
6. Екскурсія до Вінницької ОУНБ ім.К.А.Тімірязева
Протягом березня:
1. Участьу семінарі-тренінгу «Основи здоровя » 4 березня 2020 року, тренер дієтолог-нутриціолог Тетяна Олексієнко
2. Участь у святкуванні Міжнародного дня захисту жінок 8 березня 2020 року
3. Участь у презентації альбому та виставці-експозиції «Заручники окупації», присвяченій долі кримськотатарських сімей, які стали заручниками окупації Криму. 10 березня 2020 року.
Протягом квітня:
1. Участь у селекторній нараді з президентом Університету «Україна» Петром Таланчуком.
2. Участь у Дні відкритих дверей 25 квітня 2020 року.
Протягом травня:
1. Зустріч студентів в онлайн-вебінарі «Як отимати європейський диплом, навчаючись в Україні» 12 травня 2020 року.
2. Участь студентів у обласному фестивалі автентичної української культури «Гаївки-Фест»
3. Участь студентів ІІІ Психологічного форуму що проходив з 30 травня в інституті.
4. Участь у онлайн-заході «Психологія чи ерготерапія?» 15 травня 2020 року
Протягом червня:
1. Участь у дні відкритих дверей кафедри бізнесу і права 1 червня 2020 року.
2. Участь у тренінгу «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзії» 20 червня 2020 року.
3. Участь у Еко Форумі Вінниця 2020 25 червня 2020 року
Протягом липня:
1. Участь у проекті «Толока», який спрямований на привернення уваги до наявного творчого потенціалу, можливостей та потреб людей з інвалідністю.
2. Участь у вебінарі «Інклюзія в умовах дистанційного навчання» 1 липня 2020 року.
Протягом вересня:
1. День Знань у Вінницькому інституті Університету "Україна".
2. Посвята у студенти.
3. Участь у міжнародному практичному семінарі «Від інклюзії до індивідуального підходу : завдання та оцінювання в умовах інклюзивного навчання» 23 вересня 2020 року
4. Участь у тимбілдингу в парку Дружи народів 14-18 вересня 2020 року.
5. Участь у ранковому ефірі присвяченому до Міжнародного дня жестових мов 23 вересня 2020 року
6. Участь у навчально-молодіжному фестивалі стріт арту «Під знаком Бенксі» 24-27 вересня
Протягом жовтня:
1. Підготовка до Дня вчителя 6 жовтня 2020 року
2. Участь у заході «ТИЖДЕНЬ ПРАВА» Проводиться кафедрою бізнесу і права з нагоди святкування професійного свята «День юриста
3. В рамках тижня права студенти взяли участь у захоплюючій грі «Брейн-ринг», яка проходила 8 жовтня в Вінницькому інституті Університету «Україна»
4. Екскурсія щодо Символів твоєї свободи до 100 років Державного герба України 7 жовтня 2020 року
5. 10 жовтня студенти побували на екскурсії у Сьомому апеляційному адміністративному суді м.Вінниці
6. Участь у заході до Дня українського козацтва та конкурсі стінгазет.
7. Участь у проекті Озеленення України висадження 1000000 дерев за добу 17 жовтня 2020 року
Протягом листопада:
1. Участь у ХХ Міжнародній конференції «Інклюзивне освітнє середовище» м.Київ 18 листопада 2020 року
2. Участь у проекті «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта» який проходив протягом листопада та грудня 2020 року
3. Участь студентів у інтелектуальній грі "Що?Де?Коли?"
4. Участь у підготовці та урочистих заходах присвячених святкуванню Дня студента.
Протягом грудня:
1. Участь у V науово-практичній конференції Права людини:історія иа сучасність» 10 грудня 2020 року
2. Участь у круглому столі онлайн «Україна-Грузія» присвяченому питанням інклюзії. 12 грудня 2020 року
3. Участь у святкуванні Дня Святого Миколая м.Вінниці
Студенти та викладачі інституту та коледжу беруть активну участь у всіх заходах міста та області, що стосуються питань інклюзивної освіти, детальні звіти про всі події публікуються на офіційному сайті інституту, а також на офіційній сторінці інституту в соціальних мережах.
- Категорія: Загальна
Основною метою роботи є соціально-психологічна адаптація студентів до нових умов навчання і проживання. Для отримання якісного результату були використані різні методи роботи. Насамперед це групова та індивідуальна діагностика для отримання чіткої картини психічних станів і властивостей студентів, в основному тривоги, стресу та інших негативних емоційних станів, проведення тренінгів. Також дослідження мотиваційних інтелектуальних міжособистісних аспектів за допомогою спеціального тесту, який побудований на теорії психомоторного зв'язку і дає доповнення до письмового тестування. Для цього були використані комунікативні та розвиваючі ігри. Типово, що протягом першого року навчання у студентів з інвалідністю виникали проблеми, які не пов'язані з навчанням, але мають безпосередній вплив на нього, тому їм було запропоноване психологічне консультування. У Вінницькому інститутіта коледжі продовжує проводиться науково-дослідна та методично-виховна робота за програмою «Життя та навчання без бар’єрів», в якій діють напрями:
1. Адаптація в суспільстві.
2. Психологічне забезпечення в навчально-виховному процесі.
3. Правове законодавство для вирішення проблем надання вищої освіти з вадами слуху.
У 2020 році студентка групи ПЛ-20-1-vn Мария Бойко отримала путівку на відпочинок на двох разом зі своєю мамою, за активну участь у науковій роботі інституту та участь у конкурсі наукових робіт здобувачів вищої освіти в рамках XX міжнародної науково-практичної конференції "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики»
Супровід студентів з інвалідністю забезпечують куратори груп; викладач дисциплін з фізичної реабілітації Куц О.О.; практикуючий психолог – Немаш Л.І.; лікарі-реабілітологи санаторію «Хмільник» Корчинський В.С.; перекладачі-дактилологи: Шоломицька К.О., фахівець з інклюзивної освіти Сорока В.О.
Колектив інститутута коледжу вирішує проблеми соціальної та медико-реабілітаційної допомоги студентам з інвалідністю не тільки спеціалізованими приладами (індивідуальні комп’ютери, ноутбуки, проектори), а й за допомогою фізичного виховання. Враховуючи соціальні, економічні, екологічні та інші фактори, корекційно-розвивальний підхід, в основі якого лежить теорія закономірностей рушійних і психологічних сил розвитку людини, реалізується у Вінницькому інститутіта коледжіпроведенням спеціально підібраних фізкультурно-оздоровчихзанять (вправи у тренажерній залі, біг, футбол, волейбол, настільний теніс, шахи). Дані заходи спрямовані на досягнення позитивного впливу в процес адаптації студентів з інвалідністю під час навчального процесу. На базі інститутупродовжує діяти кабінет масажу. Студенти напряму підготовки «Здоров’я людини» та «Фізична реабілітація» у рамках навчальної практики надавали сеанси безкоштовного гігієнічного масажу студентам та працівникам інститутута коледжу, удосконалюючи відповідні навички та здобуваючи перший досвід професійної діяльності. В інтегрованих групах психологами інституту проводилися: щорічна психодіагностика, індивідуальні консультування, групові тренінги. За психологічний супровід студентів з інвалідністю відповідає психолог Найчук В.В., яка чітко спланувала психолого-педагогічну роботу в інтегрованих групах.
- Категорія: Загальна
У Вінницькому інституті та коледжі роботу зі студентами з інвалідністю забезпечує відділ науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти. Очолює відділ Лєсніченко Н.П., до складу відділу також входять перекладач-дактилолог та фахівець відділу по роботі зі студентами з інвалідністю..
Психологічний супровід студентів з інвалідністю здійснює СННВП «Психологічний центр «Інсайт» на чолі з кандидатом психологічних наук Найчук В.В.
З викладачами, які працюють із студентами з інвалідністю у Вінницькому інституті та коледжі Університету «Україна» проводиться постійна інформаційно-роз’яснювальна робота. Для викладачів діє науково-методичний семінар з питань інклюзивної освіти.
Засідання науково-методичного семінару відповідно до регламенту роботи інституту та коледжу відбуваються щомісяця в останній четвер. Усього в роботі семінару беруть участь 32 викладачі та перекладач-дактилологи. Загалом протягом 2020 р. відбулося 6 засідань науково-методичного семінару.
Для викладачів проведення семінару дає можливість краще розуміти особливості сприйняття інформації студентами з різними нозологіями, що позитивно впливає на засвоєння студентами навчального матеріалу. На кожній кафедрі інституту та у коледжі створені графіки проведення індивідуальних занять та консультації для студентів з інвалідністю, кожному студенту з інвалідністю надається додатковий час у спеціально обладнаних приміщеннях для виконання завдань, складання заліків та іспитів. У Вінницькому інституті та коледжі успішно впроваджуються спеціальні інформаційні та навчальні технології. Викладачі інституту та коледжу розробили методичні рекомендації для роботи в інклюзивних групах, що значно підвищує ефективність засвоєння матеріалу та уможливлює виявлення індивідуальних особливостей студентів з інвалідністю, розвиває їхні інтелектуальні здібності.
20 червня 2020 р., було проведено практичний онлайн-тренінг «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища: виклики сьогодення», в якому взяло участь понад 140 учасників.
Також 1 липня 2020 р. було проведено вебінар «Інклюзія в умовах дистанційного навчання», де учасники могли покращити такі ключові компетентності:
- створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі;
- мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
- управлінська компетентність.
23 вересня 2020 року у Вінницькому інституті відбувся Міжнародний практичний семінар «Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання». У рамках семінару відбулись практичні майстер-класи для викладачів, учителів та учнівської молоді, що сприяли розвитку інклюзивної освіти не тільки у Вінницькому інституті, а й у більшості навчальних закладів Вінницької області та інших країн. Тренерами практичних майстер-класів були представники з п’яти країн світу, серед них Грузія, США, Казахстан, Польща, Білорусія. Викладачі та студенти Вінницького інституту стали учасниками практичних майстер-класів де змогли покращити звої знання та навички у галузі інклюзивної о Упродовж листопада-грудня було проведенно серію вебінарів «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта». Їх організувано в співпраці з громадською організацією «Соціальна перспектива». Участь взяли у заході понад 5000 освітян, з усієї Украни.
Також були проведенні заходи для батьків дітей з особливими освітніми потребами. В жовтні- грудні серія тренінгів в рамках проєкту "Супермама: повернутися до соціального життя" в яких взяли участь понад 150 учасників.
Найбільш розвиненою є методична робота зі студентами з порушенням слуху, оскільки чисельно особи з цією нозологією переважають з-поміж контингенту студентів з інвалідністю. Під час кожної лекції викладачі активно застосовували візуальні презентації, короткі навчальні відеофільми із субтитрами, що значно підвищило ефективність засвоєння навчального матеріалу, доповнило синхронний переклад на жестову мову, зменшити інформаційний шум.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, забезпечили курси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектами лекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи, відеопрезентаціями). Консультації проводилися відповідно до складених на кафедрах графіків роботи науково-педагогічних працівників. На кожному занятті студенти отримують в електронній чи паперовій формі конспекти лекцій, методичні матеріали до практичних, лабораторних і семінарських занять та презентації. Рівний доступ до навчання студентів з вадами слуху реалізується завдяки адаптивним технологіям, за допомогою яких навчальний матеріал перетворюється у сприйнятну для студентів форму. Викладачі інституту та коледжу, які працюють в групах, де навчаються студенти з інвалідністю, враховують особливості особистістно зорієнтованих занять. Застосовувані викладачами кафедри технології навчання в роботі із студентами з інвалідністю дозволили сформувати належний рівень теоретичної підготовки та отримати необхідні практичні навички.
Студенти з вадами слуху сприймають інформацію через призму розуміння викладача-дефектолога (перекладача-дактилолога), суті тематики заняття та питань, що вивчаються, тому аудиторна та самостійна позааудиторна робота для таких студентів супроводжується чіткими, однозначними інструкціями. Для відтворення теоретичного матеріалу використовувались відкриті та розгорнуті питання. Ефективним способом постановки навчальних практичних завдань була візуалізація вправ у формі кросвордів, криптограм, тестів, презентацій.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, повністю забезпечили курси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектами лекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи, відеопрезентаціями) та проводили консультації відповідно до складених графіків роботи науково-педагогічних працівників.світи.
Найбільш розвиненою є методична робота зі студентами з вадамислуху, оскільки чисельно особи з цією нозологією переважають з-поміжконтингенту студентів з інвалідністю. Під час кожної лекції викладачіактивно застосовували візуальні презентації, короткі навчальні відеофільми ізсубтитрами, що значно підвищило ефективність засвоєння навчальногоматеріалу, доповнило синхронний переклад на жестову мову, зменшитиінформаційний шум.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, забезпечили курсинеобхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектамилекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи,відеопрезентаціями). Консультації проводилися відповідно до складених накафедрах графіків роботи науково-педагогічних працівників. На кожномузанятті студенти отримують в електронній чи паперовій формі конспектилекцій, методичні матеріали до практичних, лабораторних і семінарськихзанять та презентації. Рівний доступ до навчання студентів з вадами слухуреалізується завдяки адаптивним технологіям, за допомогою якихнавчальний матеріал перетворюється у сприйнятну для студентів форму.Викладачі інституту та коледжу, які працюють в групах, де навчаютьсястуденти з інвалідністю, враховують особливості особистістно зорієнтованихзанять. Застосовувані викладачами кафедри технології навчання в роботі ізстудентами з інвалідністю дозволили сформувати належний рівеньтеоретичної підготовки та отримати необхідні практичні навички.
Студенти з вадами слуху сприймають інформацію через призмурозуміння викладача-дефектолога (перекладача-дактилолога), суті тематикизаняття та питань, що вивчаються, тому аудиторна та самостійнапозааудиторна робота для таких студентів супроводжується чіткими,однозначними інструкціями. Для відтворення теоретичного матеріалувикористовувались відкриті та розгорнуті питання. Ефективним способомпостановки навчальних практичних завдань була візуалізація вправ у формікросвордів, криптограм, тестів, презентацій.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, повністю забезпечиликурси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектамилекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи,відеопрезентаціями) та проводили консультації відповідно до складенихграфіків роботи науково-педагогічних працівників.
- Категорія: Загальна
Про вартість додаткових освітніх послуг на 2024 рік
Про нарахування індексу інфляції на 2023
Про норми оплати за навчання освітніх послуг у 2023-2024 н.р
Про вартість додаткових освітніх послуг на 2023р.
Про нарахування індексу інфляції
Про тимчасові зміни у процедурі оплати за певними умовами контракту здобувачами освіти інституту
Про вартість додаткових освітніх послуг 2022р
Про нарахування ідексу інфляції 2022р.
Про вартість додаткових освітніх послуг 2021 р.
План виховної роботи у Вінницькому інституті Університету Україна на 2020-2021 н.р.
Про призначення кураторів академічних груп у Вінницькому інституті Університету Україна
Щосеместровий конкурс на кращу академічну групу Університету Україна
Положення про видачу дипломів із відзнакою
Про перехід на дистанційну форму навчання
Про протиепідемічні заходи у Вінницькому інституті Університету Україна
Про режим роботи інституту на період дії карантиниих обмежень
Положення про старосту академічної групи
Наказ про вартість додаткових освітніх послуг на 2019 р. Інститут
Соціальна перспектива
Громадська організація опікується питаннями рівності, дотримання прав і реалізації можливостей кожного, хто потребує підтримки
Презентація: sp.vn.ua
Facebook: facebook.com/socialperspevtiv
Facebook Groups: facebook.com/groups
Спеціальності
Реквізити для оплати навчання
Вінницький інститут Університету “Україна”
КОД ЄДРПОУ 25508975
ПАТ “Укр Cиббанк”
МФО 351005
Р/Р UA 953510050000026009608581200
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника
Онлайн оплата
Оплатити за навчання в інституті онлайн
Вінницький коледж Університету "Україна"
МФО 351005
КОД ЄДРПОУ 39078598
ПАТ “Укрсиббанк”
Р\Р UA 813510050000026009608599300
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника
УВАГА!
Єдиним офіційним сайтом Вінницького соціально-економічного інституту Університету "Україна" є http://vsei.vn.ua
За інформацію, надану від нашого імені на інших сайтах, інститут відповідальності не несе.