- Home /
- Загальна
Спеціальності на базі 11 класів
Ліцензії та зразки дипломів
Абітурієнту інформація щодо вступу
Ціни на навчання
- Категорія: Загальна
У 2020 р. викладачі інституту та коледжу удосконалили навчально-методичні матеріали для студентів з інвалідністю з вадами слуху. Видані паперові науково-методичні посібники, є методичні посібники та рекомендації, які експериментально застосовуються у навчальному процесі студентів з інвалідністю різних нозологій, зокрема особливий акцент у підготовці навчально-методичної літератури робився на посібниках, спрямованих на допомогу студентам з інвалідністю в організації самостійної роботи.
Так як навчання проходила в дистанційній формі було забезпеченно записи лекцій та практичних занять, та розміщенно на дистанційні платформі moodle, що покраще роботу студентів з різними нозоологіями, зокрема студентів з порушенням зору.
У рамках реалізації теми було проведено ряд заходів практичного спрямування онлайн-тренінг «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища: виклики сьогодення», 23 вересня 2020 року Міжнародний практичний семінар «Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання», серію вебінарів «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта» та інші
З січня 2014 р. до грудня 2017 р. в інституті виконуваласьінтегративна тема наукового дослідження, що об’єднує роботу всіх кафедр інституту –«Методологія інклюзивного навчання осіб з інвалідністю в умовах вищого навчального закладу» (0114U001028, керівник –Давиденко Г.В., д.пед.н., доцент, директор інституту). У звітному періоді Вінницького інституту та коледжу Університету «Україна» було опубліковано 42 статті, зокрема 3 фахових, та 39 тез доповідей на конференціях різного рівня.
Студенти з інвалідністю беруть активну участь у науково-дослідній роботі інституту. Так, у 2020 р. наукові роботи 2 студентів з інвалідністю були відзначені у фінальному підсумку університетських конкурсів студентських наукових робіт:
1. Університетський конкурс наукових робіт студентів з інвалідністю у рамках ХХ Міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики»:
1. Зеленецький В.І. 3 курс, гр. ФН-18-3-vn «Сучасний стан та особливості заробітної плати в Україні науковий керівник – ст. викл. Євась Т.В.;
2. Бойко М.О. (ПЛ-20-1-vn), «Психологчні умови подолання відчуття самотності здобувачів вищої освіти», науковий керівник – проф. Заброцький М.М.
Також у 2020 році студенти взяли участь у Конкурсі творчих і наукових робіт за темами прокурорсько-слідчої діяльності серед студентів: «Прокуратура та громадські активісти: чи можливе налагодження взаємодії» від Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна»
1. Павлюк Тетяна Миколаївна та Фалейтор Анжеліка Олександрівна –студентки 4-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготували презентацію з даної тематики.
2. Чмих Алла Романівна - студентка 3-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготувала доповід.
3. Вінницька-Коваленко Наталія - студентка 3-го курсу, денної форми навчання, спеціальності 081 «Право», підготувала доповідь.
Завдяки активній співпраці з низкою громадських організацій області, що опікуються питаннями неповносправності, істотно зросла кількість позитивно реалізованих грантових проектів, до виконання яких долучається і наш інститут. Основний напрямок фінансування – супровід інклюзивної освіти, інформування громадськості та зміна ставлення пересічних громадян до проблем інклюзії.
На реалізацію принципів інклюзивної освіти та з метою забезпечення соціальної адаптації студентів з інвалідністю спрямована і грантова діяльність інституту та коледжу. Так, упродовж 2020 р. було реалізовано такі грантові проекти:
1. Міжнародний практичний семінар "Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання» що реалізується за підтримки фонду Фрідріха Еберта в Україні Семінар проходив 23 вересня 2020 року в молодіжному центрі «Квадрат у м.Вінниця , а також в онлайн формаці, до якого долучились тренери з інших країн а сама: Грузії, Казахстану, США, Польща та ін.
2. Міжнародний проект “Супер-мама: повернення до соціальноо життя” («Super Mom: Backto Social Life»), що реалізується за підтримки фонду Фрідріха Еберта в Україні, та ГО «Соціальна перспектива». Термін реалізації проекту: жовтень- грудень 2020 року. Проект передбачав серію тренінгів для мам які виховують дітей з інваалісдністю, який орієнтований на вирішення проблем гендерної справедливості, але в той же час непрямо його реалізація пов'язана з вирішенням питань соціально незахищених верств суспільства.
3. Проєкт «Серія вебінарів для освітян «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта», що реалізується за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів, та ГО «Соціальна перспектива». термін реалізації проектулистопад-грудень 2020 року, проект передбачає серію тренінгів для освітян метою якого є сприяння забезпеченню реалізації права на освіту осіб з інвалідністю шляхом підтримки впровадження інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти.та інформування суспільства щодо розв’язання проблем осіб з інвалідністю у державі та формування позитивного ставлення суспільства до осіб з інвалідністю.
Студенти з інвалідністю беруть активну участь у культурному житті університету та коледжу, міста та країни загалом, так, у звітному році студенти інституту та коледжу взяли участь у низці культурних заходів та конкурсів, найбільші результати досягнуто у таких номінаціях:
Протягом лютого:
1. Участь у конкурі «Молоді та креативні» до новорічних свят на Різдвяному ярмарку на Європейській площі;
2. Участь студентів у зустрічі з стилістом –іміджмейкером Маряною Сабадаш.
3. Участь у проекті «Україна-Польша» навчання, стажування, робота, конференції 28 лютого 2020 року.
4. Участьу семінарі-тренінгу «Я, Я та інший. Зцілюємось разом» 21-23 лютого 2020 року, тренер Janer Canel Bingol (Туреччина)
5. 29 лютого участь у зустрічі випускників.
6. Екскурсія до Вінницької ОУНБ ім.К.А.Тімірязева
Протягом березня:
1. Участьу семінарі-тренінгу «Основи здоровя » 4 березня 2020 року, тренер дієтолог-нутриціолог Тетяна Олексієнко
2. Участь у святкуванні Міжнародного дня захисту жінок 8 березня 2020 року
3. Участь у презентації альбому та виставці-експозиції «Заручники окупації», присвяченій долі кримськотатарських сімей, які стали заручниками окупації Криму. 10 березня 2020 року.
Протягом квітня:
1. Участь у селекторній нараді з президентом Університету «Україна» Петром Таланчуком.
2. Участь у Дні відкритих дверей 25 квітня 2020 року.
Протягом травня:
1. Зустріч студентів в онлайн-вебінарі «Як отимати європейський диплом, навчаючись в Україні» 12 травня 2020 року.
2. Участь студентів у обласному фестивалі автентичної української культури «Гаївки-Фест»
3. Участь студентів ІІІ Психологічного форуму що проходив з 30 травня в інституті.
4. Участь у онлайн-заході «Психологія чи ерготерапія?» 15 травня 2020 року
Протягом червня:
1. Участь у дні відкритих дверей кафедри бізнесу і права 1 червня 2020 року.
2. Участь у тренінгу «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзії» 20 червня 2020 року.
3. Участь у Еко Форумі Вінниця 2020 25 червня 2020 року
Протягом липня:
1. Участь у проекті «Толока», який спрямований на привернення уваги до наявного творчого потенціалу, можливостей та потреб людей з інвалідністю.
2. Участь у вебінарі «Інклюзія в умовах дистанційного навчання» 1 липня 2020 року.
Протягом вересня:
1. День Знань у Вінницькому інституті Університету "Україна".
2. Посвята у студенти.
3. Участь у міжнародному практичному семінарі «Від інклюзії до індивідуального підходу : завдання та оцінювання в умовах інклюзивного навчання» 23 вересня 2020 року
4. Участь у тимбілдингу в парку Дружи народів 14-18 вересня 2020 року.
5. Участь у ранковому ефірі присвяченому до Міжнародного дня жестових мов 23 вересня 2020 року
6. Участь у навчально-молодіжному фестивалі стріт арту «Під знаком Бенксі» 24-27 вересня
Протягом жовтня:
1. Підготовка до Дня вчителя 6 жовтня 2020 року
2. Участь у заході «ТИЖДЕНЬ ПРАВА» Проводиться кафедрою бізнесу і права з нагоди святкування професійного свята «День юриста
3. В рамках тижня права студенти взяли участь у захоплюючій грі «Брейн-ринг», яка проходила 8 жовтня в Вінницькому інституті Університету «Україна»
4. Екскурсія щодо Символів твоєї свободи до 100 років Державного герба України 7 жовтня 2020 року
5. 10 жовтня студенти побували на екскурсії у Сьомому апеляційному адміністративному суді м.Вінниці
6. Участь у заході до Дня українського козацтва та конкурсі стінгазет.
7. Участь у проекті Озеленення України висадження 1000000 дерев за добу 17 жовтня 2020 року
Протягом листопада:
1. Участь у ХХ Міжнародній конференції «Інклюзивне освітнє середовище» м.Київ 18 листопада 2020 року
2. Участь у проекті «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта» який проходив протягом листопада та грудня 2020 року
3. Участь студентів у інтелектуальній грі "Що?Де?Коли?"
4. Участь у підготовці та урочистих заходах присвячених святкуванню Дня студента.
Протягом грудня:
1. Участь у V науово-практичній конференції Права людини:історія иа сучасність» 10 грудня 2020 року
2. Участь у круглому столі онлайн «Україна-Грузія» присвяченому питанням інклюзії. 12 грудня 2020 року
3. Участь у святкуванні Дня Святого Миколая м.Вінниці
Студенти та викладачі інституту та коледжу беруть активну участь у всіх заходах міста та області, що стосуються питань інклюзивної освіти, детальні звіти про всі події публікуються на офіційному сайті інституту, а також на офіційній сторінці інституту в соціальних мережах.
- Категорія: Загальна
Основною метою роботи є соціально-психологічна адаптація студентів до нових умов навчання і проживання. Для отримання якісного результату були використані різні методи роботи. Насамперед це групова та індивідуальна діагностика для отримання чіткої картини психічних станів і властивостей студентів, в основному тривоги, стресу та інших негативних емоційних станів, проведення тренінгів. Також дослідження мотиваційних інтелектуальних міжособистісних аспектів за допомогою спеціального тесту, який побудований на теорії психомоторного зв'язку і дає доповнення до письмового тестування. Для цього були використані комунікативні та розвиваючі ігри. Типово, що протягом першого року навчання у студентів з інвалідністю виникали проблеми, які не пов'язані з навчанням, але мають безпосередній вплив на нього, тому їм було запропоноване психологічне консультування. У Вінницькому інститутіта коледжі продовжує проводиться науково-дослідна та методично-виховна робота за програмою «Життя та навчання без бар’єрів», в якій діють напрями:
1. Адаптація в суспільстві.
2. Психологічне забезпечення в навчально-виховному процесі.
3. Правове законодавство для вирішення проблем надання вищої освіти з вадами слуху.
У 2020 році студентка групи ПЛ-20-1-vn Мария Бойко отримала путівку на відпочинок на двох разом зі своєю мамою, за активну участь у науковій роботі інституту та участь у конкурсі наукових робіт здобувачів вищої освіти в рамках XX міжнародної науково-практичної конференції "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики»
Супровід студентів з інвалідністю забезпечують куратори груп; викладач дисциплін з фізичної реабілітації Куц О.О.; практикуючий психолог – Немаш Л.І.; лікарі-реабілітологи санаторію «Хмільник» Корчинський В.С.; перекладачі-дактилологи: Шоломицька К.О., фахівець з інклюзивної освіти Сорока В.О.
Колектив інститутута коледжу вирішує проблеми соціальної та медико-реабілітаційної допомоги студентам з інвалідністю не тільки спеціалізованими приладами (індивідуальні комп’ютери, ноутбуки, проектори), а й за допомогою фізичного виховання. Враховуючи соціальні, економічні, екологічні та інші фактори, корекційно-розвивальний підхід, в основі якого лежить теорія закономірностей рушійних і психологічних сил розвитку людини, реалізується у Вінницькому інститутіта коледжіпроведенням спеціально підібраних фізкультурно-оздоровчихзанять (вправи у тренажерній залі, біг, футбол, волейбол, настільний теніс, шахи). Дані заходи спрямовані на досягнення позитивного впливу в процес адаптації студентів з інвалідністю під час навчального процесу. На базі інститутупродовжує діяти кабінет масажу. Студенти напряму підготовки «Здоров’я людини» та «Фізична реабілітація» у рамках навчальної практики надавали сеанси безкоштовного гігієнічного масажу студентам та працівникам інститутута коледжу, удосконалюючи відповідні навички та здобуваючи перший досвід професійної діяльності. В інтегрованих групах психологами інституту проводилися: щорічна психодіагностика, індивідуальні консультування, групові тренінги. За психологічний супровід студентів з інвалідністю відповідає психолог Найчук В.В., яка чітко спланувала психолого-педагогічну роботу в інтегрованих групах.
- Категорія: Загальна
У Вінницькому інституті та коледжі роботу зі студентами з інвалідністю забезпечує відділ науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти. Очолює відділ Лєсніченко Н.П., до складу відділу також входять перекладач-дактилолог та фахівець відділу по роботі зі студентами з інвалідністю..
Психологічний супровід студентів з інвалідністю здійснює СННВП «Психологічний центр «Інсайт» на чолі з кандидатом психологічних наук Найчук В.В.
З викладачами, які працюють із студентами з інвалідністю у Вінницькому інституті та коледжі Університету «Україна» проводиться постійна інформаційно-роз’яснювальна робота. Для викладачів діє науково-методичний семінар з питань інклюзивної освіти.
Засідання науково-методичного семінару відповідно до регламенту роботи інституту та коледжу відбуваються щомісяця в останній четвер. Усього в роботі семінару беруть участь 32 викладачі та перекладач-дактилологи. Загалом протягом 2020 р. відбулося 6 засідань науково-методичного семінару.
Для викладачів проведення семінару дає можливість краще розуміти особливості сприйняття інформації студентами з різними нозологіями, що позитивно впливає на засвоєння студентами навчального матеріалу. На кожній кафедрі інституту та у коледжі створені графіки проведення індивідуальних занять та консультації для студентів з інвалідністю, кожному студенту з інвалідністю надається додатковий час у спеціально обладнаних приміщеннях для виконання завдань, складання заліків та іспитів. У Вінницькому інституті та коледжі успішно впроваджуються спеціальні інформаційні та навчальні технології. Викладачі інституту та коледжу розробили методичні рекомендації для роботи в інклюзивних групах, що значно підвищує ефективність засвоєння матеріалу та уможливлює виявлення індивідуальних особливостей студентів з інвалідністю, розвиває їхні інтелектуальні здібності.
20 червня 2020 р., було проведено практичний онлайн-тренінг «Особливості професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища: виклики сьогодення», в якому взяло участь понад 140 учасників.
Також 1 липня 2020 р. було проведено вебінар «Інклюзія в умовах дистанційного навчання», де учасники могли покращити такі ключові компетентності:
- створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі;
- мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
- управлінська компетентність.
23 вересня 2020 року у Вінницькому інституті відбувся Міжнародний практичний семінар «Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання». У рамках семінару відбулись практичні майстер-класи для викладачів, учителів та учнівської молоді, що сприяли розвитку інклюзивної освіти не тільки у Вінницькому інституті, а й у більшості навчальних закладів Вінницької області та інших країн. Тренерами практичних майстер-класів були представники з п’яти країн світу, серед них Грузія, США, Казахстан, Польща, Білорусія. Викладачі та студенти Вінницького інституту стали учасниками практичних майстер-класів де змогли покращити звої знання та навички у галузі інклюзивної о Упродовж листопада-грудня було проведенно серію вебінарів «Інклюзивне навчання та дистанційна освіта». Їх організувано в співпраці з громадською організацією «Соціальна перспектива». Участь взяли у заході понад 5000 освітян, з усієї Украни.
Також були проведенні заходи для батьків дітей з особливими освітніми потребами. В жовтні- грудні серія тренінгів в рамках проєкту "Супермама: повернутися до соціального життя" в яких взяли участь понад 150 учасників.
Найбільш розвиненою є методична робота зі студентами з порушенням слуху, оскільки чисельно особи з цією нозологією переважають з-поміж контингенту студентів з інвалідністю. Під час кожної лекції викладачі активно застосовували візуальні презентації, короткі навчальні відеофільми із субтитрами, що значно підвищило ефективність засвоєння навчального матеріалу, доповнило синхронний переклад на жестову мову, зменшити інформаційний шум.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, забезпечили курси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектами лекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи, відеопрезентаціями). Консультації проводилися відповідно до складених на кафедрах графіків роботи науково-педагогічних працівників. На кожному занятті студенти отримують в електронній чи паперовій формі конспекти лекцій, методичні матеріали до практичних, лабораторних і семінарських занять та презентації. Рівний доступ до навчання студентів з вадами слуху реалізується завдяки адаптивним технологіям, за допомогою яких навчальний матеріал перетворюється у сприйнятну для студентів форму. Викладачі інституту та коледжу, які працюють в групах, де навчаються студенти з інвалідністю, враховують особливості особистістно зорієнтованих занять. Застосовувані викладачами кафедри технології навчання в роботі із студентами з інвалідністю дозволили сформувати належний рівень теоретичної підготовки та отримати необхідні практичні навички.
Студенти з вадами слуху сприймають інформацію через призму розуміння викладача-дефектолога (перекладача-дактилолога), суті тематики заняття та питань, що вивчаються, тому аудиторна та самостійна позааудиторна робота для таких студентів супроводжується чіткими, однозначними інструкціями. Для відтворення теоретичного матеріалу використовувались відкриті та розгорнуті питання. Ефективним способом постановки навчальних практичних завдань була візуалізація вправ у формі кросвордів, криптограм, тестів, презентацій.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, повністю забезпечили курси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектами лекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи, відеопрезентаціями) та проводили консультації відповідно до складених графіків роботи науково-педагогічних працівників.світи.
Найбільш розвиненою є методична робота зі студентами з вадамислуху, оскільки чисельно особи з цією нозологією переважають з-поміжконтингенту студентів з інвалідністю. Під час кожної лекції викладачіактивно застосовували візуальні презентації, короткі навчальні відеофільми ізсубтитрами, що значно підвищило ефективність засвоєння навчальногоматеріалу, доповнило синхронний переклад на жестову мову, зменшитиінформаційний шум.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, забезпечили курсинеобхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектамилекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи,відеопрезентаціями). Консультації проводилися відповідно до складених накафедрах графіків роботи науково-педагогічних працівників. На кожномузанятті студенти отримують в електронній чи паперовій формі конспектилекцій, методичні матеріали до практичних, лабораторних і семінарськихзанять та презентації. Рівний доступ до навчання студентів з вадами слухуреалізується завдяки адаптивним технологіям, за допомогою якихнавчальний матеріал перетворюється у сприйнятну для студентів форму.Викладачі інституту та коледжу, які працюють в групах, де навчаютьсястуденти з інвалідністю, враховують особливості особистістно зорієнтованихзанять. Застосовувані викладачами кафедри технології навчання в роботі ізстудентами з інвалідністю дозволили сформувати належний рівеньтеоретичної підготовки та отримати необхідні практичні навички.
Студенти з вадами слуху сприймають інформацію через призмурозуміння викладача-дефектолога (перекладача-дактилолога), суті тематикизаняття та питань, що вивчаються, тому аудиторна та самостійнапозааудиторна робота для таких студентів супроводжується чіткими,однозначними інструкціями. Для відтворення теоретичного матеріалувикористовувались відкриті та розгорнуті питання. Ефективним способомпостановки навчальних практичних завдань була візуалізація вправ у формікросвордів, криптограм, тестів, презентацій.
Викладачі, які викладали у студентів з інвалідністю, повністю забезпечиликурси необхідною навчально-методичною літературою (зокрема конспектамилекцій, методичними вказівками до практичних занять, самостійної роботи,відеопрезентаціями) та проводили консультації відповідно до складенихграфіків роботи науково-педагогічних працівників.
- Категорія: Загальна
Про вартість додаткових освітніх послуг на 2024 рік
Про нарахування індексу інфляції на 2023
Про норми оплати за навчання освітніх послуг у 2023-2024 н.р
Про вартість додаткових освітніх послуг на 2023р.
Про нарахування індексу інфляції
Про тимчасові зміни у процедурі оплати за певними умовами контракту здобувачами освіти інституту
Про вартість додаткових освітніх послуг 2022р
Про нарахування ідексу інфляції 2022р.
Про вартість додаткових освітніх послуг 2021 р.
План виховної роботи у Вінницькому інституті Університету Україна на 2020-2021 н.р.
Про призначення кураторів академічних груп у Вінницькому інституті Університету Україна
Щосеместровий конкурс на кращу академічну групу Університету Україна
Положення про видачу дипломів із відзнакою
Про перехід на дистанційну форму навчання
Про протиепідемічні заходи у Вінницькому інституті Університету Україна
Про режим роботи інституту на період дії карантиниих обмежень
Положення про старосту академічної групи
Наказ про вартість додаткових освітніх послуг на 2019 р. Інститут
- Категорія: Загальна
- Звіт про проведення ХІХ Звітної науково-практичної конференції "Наука і навчальний процес - 2019"
- Категорія: Загальна
Розклади для заочної форми вступу
Розклади консультацій та вступних випробувань для інституту
Розклади консультацій та вступних випробувань для коледжу
- Категорія: Загальна
ПРАВОЗНАВСТВО - провідна елітна спеціальність. Переважна кількість сучасної вітчизняної політичної та бізнесової еліти є юристами. Юристів не може бути забагато, так як високий рівень правосвідомості є невід’ємною складовою правової демократичної держави.
Здобувачі отримують глибинні класичні загально-юридичні практичні навички завдяки викладанню юристів-практиків (суддів, прокурорів, адвокатів, нотаріусів, слідчих, успішних правників-бізнесменів тощо). Зазначене дозволяє їм успішно конкурувати на ринку юридичних послуг України.
Випускники - правознавці отримують диплом державного зразка і можуть працювати:
- суддями, секретарями судового засідання, помічниками судді, посадовими особами судової адміністрації;
- бізнесменами у сферах банківської справи, промисловості, аграрної політики і продовольства, шоу-бізнесу, будівництва, торгівлі, транспорту,
- Інтернет технологій та ін.;
- прокурорами, помічниками прокурора;
- інспекторами, фахівцями, провідними фахівцями, начальниками секторів, відділів, управлінь Міністерства юстиції України;
- працівниками поліції, слідчих та оперативних підрозділів, начальниками секторів, відділів, управлінь у правоохоронних органах, Державної фіскальної служби, Міністерства надзвичайних ситуацій України,
- Державної міграційної служби України, Державної пенітенціарної служби України;
- посадовими особами в Антимонопольному комітеті України,
- Державному комітеті телебачення і радіомовлення України,
- Фонді державного майна України, пенсійному фонді України та інших органах державної влади і місцевого самоврядування.
Протягом періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Аграрне та земельне право
- Адміністративне право
- Адміністративне процесуальне право
- Антимонопольне право
- Виконавче провадження
- Галузеве законодавство та правове регулювання соціальних конфліктів
- Господарське право
- Господарський процес
- Громадські об'єднання в Україні
- Державне будівництво та місцеве самоврядування
- Державне право зарубіжних країн
- Діяльність органів юстиції
- Договірне право
- Екологічне право
- Історія вчень про державу і право
- Історія держави і права зарубіжних країн
- Історія держави і права України
- Конкурентне право
- Конституційне право України
- Криміналістика
- Кримінальне право
- Кримінальний процес
- Міжнародне право та право ЄС
- Міжнародне приватне право
- Організація судових та правоохоронних органів
- Основи римського приватного права
- Податкове право
- Право
- Правознавство
- Соціально - правовий захист дитинства
- Теорія держави і права
- Трудове право
- Фінансове право
- Цивільне та сімейне право
- Цивільний процес Юридична деонтологія
Хочете стати захисником справедливості та права?
Не знаєте, яка професія вам підійде? Виберіть спеціальність "Право"!
Вивчення права допоможе вам зрозуміти, як працює система правосуддя та допоможе вирішувати різноманітні правові проблеми, що стикаються в суспільстві.
Ви отримаєте знання з цивільного, кримінального, корпоративного та міжнародного права.
Наші викладачі - це досвідчені фахівці з практичним досвідом в різних галузях права. Вони нададуть вам всю необхідну базу знань, яка допоможе вам побудувати успішну кар'єру у сфері права.
Вступайте до нас і станьте тією частиною суспільства, яке дотримується законів та принципів справедливості.
Подумайте про майбутнє вже зараз!
Залишились запитання - телефонуйте.
приймальна комісія: 096-389-12-72
- Категорія: Загальна
Документознавство та інформаційна діяльність - це фахівець, який здійснює роботу з документами в організації (складання, оформлення, реєстрація, облік, виконання і зберігання). Документознавець організовує інформаційне забезпечення підприємства загалом, взаємодіє з різними структурними підрозділами, знає стан справ та напрямки розвитку організації, можна сказати, що він є другою особою після керівника організації. На сучасному ринку праці фахівці цієї області дуже затребувані. Перш за все це пов’язано з тим, що інформація стала найважливішим ресурсом сучасного суспільства і вміння правильно і грамотно з нею працювати високо цінується.
Випускник-документознавець отримує диплом державного зразка і може працювати:
- документознавцем;
- менеджером (управителем) інформації;
- інформаційним консультантом;
- аналітиком інформаційних ресурсів;
- керівником/спеціалістом служби документаційного забезпечення управління;
- організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
- адміністратором бази даних;
- головним адміністратором; адміністративним помічником;
- документознавцем-аналітиком інформаційних служб, центрів, фірм;
- референтом/помічником керівника;
- менеджером з персоналу;
- архівістом; менеджером інформаційного, рекламного агентства;
- спеціалістом служби науково-технічної інформації;
- офіс-менеджером;
- інспектором з контролю за виконанням доручень та ін.
Місця роботи випускників:
- органи державної влади та місцевого самоврядування;
- інформаційні центри; центри зайнятості; бібліотеки;
- відділи/служби діловодства, документаційного забезпечення управління,секретаріати, канцелярії;
- управління справами;
- інформаційно-аналітичні відділи (органів державного управління,банківських, податкових установ, органів статистики);
- відділи науково-технічної інформації, патентні відділи підприємств,організацій;
- вищі навчальні заклади;
- інформаційні, рекламні фірми та агентства; архівні установи;
- кадрові служби та інше.
Протягом періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Вища та прикладна математика, статистика та теорія кодування
- Технічне забезпечення інформаційної діяльності та справочинства
- Інформаційні технології в галузі
- Загальне та спеціальне документознавство
- Науково-технічна термінологія
- Бібліографознавство та бібліотекознавство
- Формування баз даних
- Музеєзнавство
- Архівознавство
- Державне управління та державні установи
- Аналітико-синтетична обробка документної інформації
- Загальне та спеціальне діловодство
- Стандартизація
- Професійна етика
- Документально-інформаційні комунікації
- Документно-інформаційне забезпечення управління державними установами
- Інформаційні системи, мережі та технології в документознавстві
- Інформаційний менеджмент
- Довідково-інформаційні фонди на їх формування
- Нотаріат України та юридичне діловодство
- Системологія та системний аналіз
- Лінгвістичні основи документознавства
- Теорія інформації та її захисту
- Стилістика ділового мовлення та редагування службових документів
- Інформаційне суспільство
- Психологія організації
- Патентознавство та ліцензування
- Електронні бібліотеки та електронні видання
- Управління персоналом
- Теорія і практика зв'язків з громадськістю
- Електронне урядування
- Категорія: Загальна
Фінансист (банкір, страховик) - це фахівець, який здійснює роботу за такими видами економічної діяльності, як: фінансове посередництво, страхування, керування у банківській сфері, управління та нагляд у сфері оподаткування, організація фінансових служб підприємств та установ різних форм власності і господарювання, управління діяльністю холдингових компаній, трастів, фондів, фінансовий лізинг, управління фінансовими ринками, операції з нерухомим майном.
Випускники-фінансисти, банкіри та страховики отримують диплом державного зразка і можуть працювати:
- керівником підприємства, організації або установи різних форм власності;
- фінансовим директором;
- ревізором;
- казначеєм;
- банкіром;
- фінансовим або страховим менеджером;
- інвестиційним брокером;
- консультантом та експертом з фінансових питань;
- фахівцем кредитно-фінансової установи;
- фахівцем фондового або страхового ринку;
- фінансовим посередником;
- фінансовим аналітиком;
- страховиком;
- страховим агентом;
- страховим інспектором.
Протягом періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Аналіз банківської діяльності
- Банківська система
- Банківський менеджмент
- Бухгалтерський облік
- Бюджетна система
- Бюджетування діяльності суб’єктів господарювання
- Гроші та кредит
- Економіка підприємства
- Економіка праці та соціально-трудові відносини
- Економічний аналіз
- Інвестиційний менеджмент
- Інвестування
- Місцеві фінанси
- Основи банківської справи
- Податкова система
- Податковий менеджмент
- Ринок фінансових послуг
- Соціальне страхування
- Страховий менеджмент
- Страхові послуги
- Страхування
- Управління фінансовою санацією підприємства
- Фінанси
- Фінанси підприємств
- Фінансова діяльність суб’єктів господарювання
- Фінансова статистика
- Фінансове та банківське право
- Фінансовий аналіз та акутарні розразунки
- Фінансовий і банківський ринок
- Фінансовий менеджмент
Ви мрієте відкрити власний бізнес?
Бажаєте зайняти керівну посаду на підприємстві та вести свою фірму до нових вершин?
А, може, прагнете ефективно управляти фінансами?
Тоді, вам точно до нас!
Менеджер та фінансист - це перспективна професія і перспектива вимірюється не лише у високій заробітній платі, а швидше у розумінні того, що менеджмент і фінанси - це наче колективний образ різних професій.
Ви зможете стати таким універсальним фахівцем вивчаючи теорію лідерства, етику бізнесу, адміністративний, ситуаційний, операційний, фінансовий, міжнародний і стратегічний менеджмент, менеджмент персоналу; підприємницьке, фінансове та банківське право, а також фінанси: від фінансів населення і підприємств до державних та міжнародних.
Після завершення навчання ви зможете працювати на посадах директора або керівника підрозділу підприємства, менеджером з персоналу, збуту, постачання, логістики, реклами, маркетингу, зовнішьноекномічної діяльності або стати організатором власного бізнесу; також ви зможете стати фінансовим або страховим менеджером, ревізором, казначеєм, банкіром, податківцем, інвестиційним брокером або фінансовим аналітиком.
Нашій країні та світу завжди будуть потрібні досвідчені управлінці та фінансисти, котрі зможуть привести суспільство звідти, де воно знаходиться, туди, де воно хоче бути – і ви можете стати одним із них!
Приєднуйтесь до нашої студентської спільноти! Чекаємо на вас!
Для консультацій щодо вступу, телефонуйте: 0963891272
- Категорія: Загальна
Реабілітолог - фахівець, який посідає одне з провідних місць у відновлювальному етапі лікування. Він розробляє методику застосування фізичних вправ, добирає засоби (лікувальна фізична культура, масаж, механотерапія, кінезітерапія) і форми реабілітації, окреслює та виконує програму подальшого функціонального відновлення і психофізичної
дієздатності хворої людини.
У випадках інвалідності фахівець із фізичної реабілітації допомагає пацієнту індивідуально виробити нові рухи і компенсаторні навички, психологічно відновитися, адаптуватися до протезів та інших технічних пристроїв і апаратів, тренує пацієнта виконувати цілісні рухові акти, а також допомагає оволодіти новою професією і, таким чином, адаптує потерпілу людину до життя у змінених умовах існування.
Випускники-реабілітологи отримують диплом державного зразка і можуть працювати:
- у спеціалізованих дошкільних установах для дітей з інвалідністю та з вадами розвитку, спецшколах-інтернатах, загальноосвітніх дошкільних і шкільних навчальних закладах, освітніх програмах для дорослих;
- у реабілітаційних, навчально-реабілітаційних, лікувально-реабілітаційних центрах різної відомчої підпорядкованості;
- у лікарнях, госпіталях, диспансерах, поліклініках та інших медичних і санаторно-курортних закладах;
- учителями корекційної гімнастики, валеології, викладачами фізичного виховання у закладах освіти;
- керівниками відділу, служби, лабораторії, клініки, установи чи закладу, органу управління, діяльність яких пов’язана з реабілітацією;
- консультантами комісії, консультації, служби, підприємства, програми чи проекту на постійній або тимчасовій основі;
- працівниками, консультантами чи керівниками підприємства, закладу, організації тощо, діяльність яких пов’язана з наданням допомоги чи обслуговування людей з інвалідністю та інших осіб, що потребують реабілітації;
- самостійними працівниками з надання реабілітаційних послуг та консультацій, науковими співробітниками науково-дослідних, експериментальних, упроваджувальних лабораторій, установ, закладів у споріднених із реабілітацією галузях;
- координаторами клінічної практики з фізичної реабілітації;
- викладачами середніх спеціальних, професійних та вищих навчальних закладів.
Упродовж періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Анатомія людини
- Біологія і основи генетики
- Біомеханіка
- Біохімія
- Вікова анатомія та фізіологія
- Гігієна
- Діагностика і моніторинг стану здоров'я
- Долікарська медична допомога у невідкладних станах
- Екологія та екологічна етика
- Загальна теорія здоров'я та основи медичних знань
- Загальна теорія спорту для всіх
- Курортологія
- Лікувальна фізична культура
- Масаж загальний та самомасаж
- Масаж лікувальний
- Медико-біологічний контроль у фізичній терапії
- Методи досліджень у фізичній терапії та ерготерапії
- Методика навчання основ здоров'я
- Нетрадиційні методи у фізичній терапії
- Оздоровчий та функціональний фітнес
- Організація діяльності лікувально-реабілітаційних закладів
- Основи догляду за хворими та інвалідами
- Основи здоров’я та здорового способу життя
- Основи менеджменту та маркетингу у фізичній терапії та ерготерапії
- Основи патології та спортивна фізіологія
- Основи психосоматики
- Основи раціонального та оздоровчого харчування
- Основи фізичної реабілітації в онкології
- Основи фізичної терапії та ерготерапії
- Охорона праці
- Професійна майстерність
- Профілактика і корекція «вигорання» фахівців-терапевтів
- Психологія здоров’я та здорового способу життя
- Психологія спілкування
- Соціальна терапія та реабілітація
- Спецкурс за професійним спрямуванням «Морфологія рухової активності»
- Теорія і методика адаптивної фізичної культури
- Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності
- Теорія і технолоії фізичної реабілітації
- Технічні засоби у фізичній терапії та ерготерапії
- Трудова реабілітація
- Фізична реабілітація
- Фізична терапія в акушерстві й гінекології
- Фізична терапія нарко- та алкозалежних
- Фізична терапія осіб з особливими потребами
- Фізична терапія при захворюваннях внутрішніх органів
- Фізична терапія при захворюваннях нервової системи
- Фізична терапія при захворюваннях опорно-рухового апарату
- Фізична терапія при хірургічних захворюваннях
- Фізична терапія у нейрохірургії
- Фізична терапія у педіатрії
- Фізичне виховання
- Фізіологія людини
- Фізіологія рухової активності
- Фізіологія та біомеханіка людини
- Фізіотерапія
- Фізіотерпевтична реабілітація
- Фітотерапія
- Функціональна діагностика
- Категорія: Загальна
Спеціалізація: Правове регулювання підприємницької діяльності, публічне адміністрування
Менеджер - це фахівець, який здійснює планування, організацію, координацію та контроль виробничо-господарських процесів підприємства. Це управлінець (керівник), який відповідає за ефективну роботу всього підприємства, його окремого підрозділу або певного напрямку діяльності, а для цього розробляє та приймає необхідні управлінські рішення, що забезпечують прибутковість, рентабельність та конкурентоспроможність підприємства (організації, установи).
Випускники - менеджери та управлінці отримують диплом державного зразка і можуть працювати:
- керівниками, заступниками керівника підприємства, організації, установи;
- менеджерами з постачання і збуту, з логістики;
- менеджерами з персоналу, начальниками відділу кадрів;
- начальниками відділу з охорони праці, бюро організації праці;
- начальниками відділу соціального розвитку;
- менеджерами з зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності;
- керівниками, які володіють знаннями в сфері правового забезпечення публічного адміністрування середньої та вищої ланки в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, громадських та політичних організаціях.
Протягом періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Антикризове управління підприємством
- Державне регулювання економіки
- Державне та регіональне управління
- Ділове адміністрування
- Договірне право
- Економіка і фінанси підприємства
- Економічний аналіз
- Інвестиційний менеджмент
- Інформаційні системи та технології в управлінні організацією
- Комунікативний менеджмент
- Логістика
- Маркетинг
- Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
- Менеджмент і адміністрування
- Міжнародна інвестиційна діяльність
- Міжнародний маркетинг
- Міжнародний менеджмент
- Міжнародні економічні відносини
- Облік і аудит
- Офісний менеджмент
- Підприємництво
- Планування підприємницької діяльності
- Право
- Психологія управління
- Публічне адміністрування
- Рекламний менеджмент
- Ситуаційний менеджмент
- Статистика
- Фінанси, гроші та кредит
- Фінансовий менеджмент.
- Категорія: Загальна
Соціальний працівник - це професійно підготовлений фахівець, що має необхідну кваліфікацію у сфері соціальної роботи і надає соціальні послуги, володіє фаховими знаннями з психології, соціології, знає законодавство, правові аспекти соціального захисту, теорії та методи соціальної роботи, наявні ресурси та методи їх використання; уміє спілкуватися та надавати інформацію, оцінює потреби та представляє інтереси людини, підвищує її можливості та сприяє розвиткові, створює “мережу допомоги” та керує процесом допомоги.
Будучи фахівцем соціальної роботи, людина може себе реалізувати завдяки виконанню таких професійних ролей, як:
- соціальний менеджер (управління системою соціальних послуг, управління закладами соціальної сфери),
- соціальний девелопер (організація і керівництво соціальними проектами і соціальними програмами),
- соціальний посередник (розв’язання конфліктів, представлення інтересів у різних організаціях, делегування прав, партнерство),
- соціальний аніматор (організація соціально-культурної, дозвільневої діяльності, ігротек, навіть у закладах торгівлі),
- соціальний асистент (соціальний супровід і супроводження),
- соціальний маркетолог (вивчення попиту і потреб на соціальні послуги, дослідження соціального капіталу особистості та її оточення),
- соціальний консультант (соціальне і соціально-психологічне консультування),
- соціальний супервізор (наставництво, кураторство молодих фахівців і студентів, які проходять практику).
Після закінчення випускники матимуть можливість працювати у таких сферах:
- Державні служби та органи
- Громадські та благодійні організації
- Комерційні організації, що надають соціальні послуги
- Випускник матиме можливість реалізувати себе у таких сферах діяльності як:
- Консультативна практика
- Менеджмент соціальної ситуації клієнта
- Соціальне забезпечення
- Соціальна експертиза, соціальне прогнозування та проектування
- Дослідницька практика
- Тренінгова практика
- Посередництво та представництво інтересів
- Соціальне управління та менеджмент соціальних інституцій
Протягом періоду навчання здобувачі спеціальності вивчають дисципліни:
- Інформаційні технології в галузі
- Історія та теорія соціальної роботи
- Галузеве законодавство та правове регулювання соціальних конфліктів
- Соціологія
- Вікова фізіологія та психологія
- Система організації соціальної сфери
- Конфліктологія
- Методика і технології соціальної роботи
- Соціальна робота з різними групами клієнтів
- Соціальна педагогіка та психологія
- Психологія здоров'я та здорового способу життя
- Консультування у соціальній роботі
- Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах
- Основи психодіагностики та психоконсультування
- Управління персоналом
- Менеджмент соціального забезпечення
- Спеціалізовані служби в соціальній сфері
- Соціальна робота з людьми похилого віку
- Соціальна робота з сім'єю, дітьми та молоддю
- Персонологія та соціалізація особистості
- Основи медичних знань
- Діловодство та документознавство
- Соціальна діагностика та профілкатика
- Соціальна політика
- Основи реабілітології
- Превентивна педагогіка
- Пенітенціарна педагогіка і психологія
- Прикладні методики в соціальній роботі
- Соціально-правовий захист дитинства
- Соціальна робота з інвалідами
- Соціальне забезпечення та адресні соціальні допомоги
- Соціальна робота в сфері зайнятості населення
Соціальна перспектива
Громадська організація опікується питаннями рівності, дотримання прав і реалізації можливостей кожного, хто потребує підтримки
Презентація: sp.vn.ua
Facebook: facebook.com/socialperspevtiv
Facebook Groups: facebook.com/groups
Спеціальності
Реквізити для оплати навчання
Вінницький інститут Університету “Україна”
КОД ЄДРПОУ 25508975
ПАТ “Укр Cиббанк”
МФО 351005
Р/Р UA 953510050000026009608581200
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника
Онлайн оплата
Оплатити за навчання в інституті онлайн
Вінницький коледж Університету "Україна"
МФО 351005
КОД ЄДРПОУ 39078598
ПАТ “Укрсиббанк”
Р\Р UA 813510050000026009608599300
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника
УВАГА!
Єдиним офіційним сайтом Вінницького соціально-економічного інституту Університету "Україна" є http://vsei.vn.ua
За інформацію, надану від нашого імені на інших сайтах, інститут відповідальності не несе.