- Home /
- Новини
- Категорія: Новини
Субота, 25 квітня 2020 р. 11:00 – 14:00
День відкритих дверей онлайн у ZOOM
Для участі заповніть анкету і ми надішлемо Вам посилання на захід!
Насправді онлайн-спілкування дає нам більше можливостей - ми можемо бути одночасно у кількох місцях, отримувати відповіді на свої запитання з першоджерела, не виходячи з дому! Сьогодні, в умовах карантину, колектив Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» не може і не хоче наражати своїх майбутніх студентів на небезпеку.
- Категорія: Новини
Залишаймося дома, але не припиняємо наше спілкування.
Університет «Україна» об’єднує.
Дистанційно, але разом!
#дистанційноАЛЕразом
#ВінницькийІнститут #УніверситетУкраїна
#stayhome
- Категорія: Новини
Університет "Україна" УУ University "Ukraine" UU об’єднує.
Виробнича нарада університету у селекторному режимі.
На зв'язку - уся Україна!
Ганна Давиденко (Hanna Davydenko) Ганна Давиденко Svitlana Ilinich
#дистанційноАЛЕразом
#ВінницькийІнститут #УніверситетуУкраїна
- Категорія: Новини
Навіть очільник області оголосив, що 40 тисяч учнів Вінниччини будуть вчитися дистанційно.
Тому. Давайте поговоримо, як має відбуватися дистанційне навчання.
Передовсім, треба зрозуміти, що це залежить від кожної конкретної школи і кожноі конкретної вчительки.
Залежить від того,
☑️наскільки вони виявляться готові гнучко і швидко перебудувати свою роботу у нестандартних ситуаціях,
☑️наскільки у дітей і вчителів є якісний інтернет-доступ,
☑️наскільки вони вміють ним користуватися.
БО дистанційне навчання – це не просто написати у Viber “прочитати параграфи 4-5, вивчити визначення, виконати вправи 1-3”.
Тобто - просто дати дітям завдання на самостійне опрацювання – це аж ніяк не дистанційне навчання!
І навіть дати набір посилань на дистанційні платформи - це теж не є дистанційним навчанням!
Бо головне - це не просто знати, де шукати матеріал. Треба ще вміти ним користуватися і правильно організувати роботу – свою і дітей.
Цей карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід набути нових професійних навичок; почати робити те, що і так давно треба було зробити.
Саме про це я сьогодні наголошувала на нараді в нашому інституті.
Тому. Нашвидкоруч накидаю 5 основних порад з організації дистанційного навчання для наших колег зі шкіл.
1. Справжнє дистанційне навчання пов’язане із використанням онлайн-платформ.
Є безліч безкоштовних платформ, які можна адаптувати під потреби конкретної школи: https://idroo.com/; Moodle
До речі, 9 місяців тому разом з IT-Academy Vinnytsia ми пропонували зробити спеціальну платформу для навчання вчителів, аби навчити педагогів працювати за дистанційними технологіями. Але... як-то кажуть, ідею не підтримали.
2. Що важливо при роботі через онлайн-платформи?
У першу чергу, чітко організувати роботу вчителя і надати покрокові інструкції батькам і дітям, як організувати самостійну роботу вдома на платформі.
3. На платформу завантажується практичний матеріал, завдання, посилання на відео, онлайн-підручники.
Має бути чіткий перелік завдань на кожний день згідно плану. І відповідно - контроль.
Якщо вчитель має досвід, коли теоретичний матеріал давався на самостійне опрацювання дітям, а практичні завдання закріплювались у класі чи під час групових робіт - вчитель і зараз впорається, навіть якщо роботи доведеться перевіряти дистанційно.
4. Важливо, щоб вчителі організували дистанційні онлайн-консультації.
Це не важко зробити за допомогою сучасних засобів зв’язку. Але вчитель має бути впевненим користувачем комп’ютера. А якщо ні? Тоді залишається - старий телефонний метод.
5. Важливо надати дітям плани уроків для самостійного опрацювання.
І тут важливо не просто написати завдання у Viber на кшталт “прочитайте параграф підручника, виконайте завдання після параграфу”.
Важливо на платформу завантажити теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (для створення такого можете скористатись безкоштовною платформою https://miro.com/templates/), лінк на відео для перегляду, ну і в ідеалі - завдання/тести/перелік питань для закріплення знань. Можете скористатись безкоштовною платформою для створення тестів: Quizizz.
Учням цікаво було б отримати і якесь творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно).
Підводячи риску.
Це ми з вами обговорили ситуацію, яка за замовчуванням передбачає, що і учні, і вчителі мають доступ до комп’ютеру з інтернетом.
А якщо ні?
І якщо покласти руку на серце?
І чесно собі признатися?
Якщо чесно, то відповідь дуже сумна.
Мало сьогодні українських шкіл, готових до роботи дійсно за дистанційними технологіями.
Поки що у нас найреалістичнішим варіантом залишаються таки одиничні завдання від учителя у Viber.
Ті 40 тисяч учнів Вінниччини разом з їхніми батьками самі оцінять дистанційні технології, за якими вони будуть навчатися під час карантину...
Знаю одне. Наші учителі знайдуть вихід з будь-якої ситуації. І зроблять від себе усе можливе, щоб дати нашим дітям знання. Навіть якщо для педагогів умов ніхто з тих, хто мав би це зробити, не створив.
Ганна Давиденко,
д.пед.н., проф., директор Вінницького інституту Університету «Україна»
#карантин #дистанційнаосвіта #дистанційненавчання
Соціальна перспектива
Громадська організація опікується питаннями рівності, дотримання прав і реалізації можливостей кожного, хто потребує підтримки
Презентація: sp.vn.ua
Facebook: facebook.com/socialperspevtiv
Facebook Groups: facebook.com/groups
Реквізити для оплати навчання
Вінницький інститут Університету “Україна”
КОД ЄДРПОУ 25508975
ПАТ “Укр Cиббанк”
МФО 351005
Р/Р UA 953510050000026009608581200
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника
Онлайн оплата
Оплатити за навчання в інституті онлайн
Вінницький коледж Університету "Україна"
МФО 351005
КОД ЄДРПОУ 39078598
ПАТ “Укрсиббанк”
Р\Р UA 813510050000026009608599300
Призначення платежу: ПІБ, кафедра, тел. платника