"Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Інклюзивна освіта: досвід і перспективи"
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Бондарєва Л.І. Інклюзивна складова в навчальному процесі вищої школи
Осійський Ю.О. Проблема співвідношення освіти та працевлаштування осіб з інвалідністю в сучасній Україні
Сіташ Т.Д. Інклюзивна освіта в Україні: реалії та альтернативи
Стадник В.В. Розвиток інклюзивного освітнього простору вищої школи для реалізації концепції Life Long Learning
Федорова О.В., Бохонкова Ю.О. Інклюзивна освіта як складова гуманізації освітнього процесу
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Безносюк А.М. Окремі питання юридичної освіти та правового виховання в контексті формування інклюзивного суспільства
Ваколюк Л.М. Правовий захист інвалідів основне завдання правової держави
Ваколюк С.М. Соціально-правовий захист людей з інвалідністю
Євась Т.В. Стан фінансового забезпечення освіти в Україні
Ільницький М.П., Ільницький М.С. Електронна торгівля як альтернативний спосіб додаткового заробітку осіб з інвалідністю
Костенко Н.І., Нагорняк В.Б. Державні фонди соціального страхування, основи їх функціонування та напрямки фінансування
Омельченко О.В., Сідорова Р.А. Проблема працевлаштування осіб з інвалідністю
Швед В.В., Закладній О.А. Створення тьюторських освітніх центрів в інклюзивному освітньому середовищі: економічні аспекти
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО СУСПІЛЬСТВА: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Андросов В.П. Дослідження морально-психологічних детермінант шахрайства
Бандик І.І. Психопрофілактика суїцидальної поведінки підлітків та юнаків
Варваришина Ю.О. Дослідження деструктивних афектів та їх динаміки у дітей молодшого дошкільного віку
Вовченко О.А. Архетиповість сучасної спеціальної освіти України
Волш Д.І. Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра
Гончарук К., Джура М. Дослідження готовності молоді до шлюбу
Живелюк Я.О. Девіантна поведінка наркозалежної молоді
Заброцький М.М. Духовність та цілісність психічного простору людини
Задорожна О.П. Психологічна допомога сім’ям у вихованні прийомних дітей
Іващенко А.В. Особливості соціально-психологічних принципів управління персоналом туристичних підприємств в кризових умовах
Ілініч С.Ю. Соціалізація студентів з інвалідністю у процесі навчання у вищому навчальному закладі: досвід та перспективи
Коломійчук Л.П. Особливості комунікативної активності молодших школярів за результатами психомалюнку сім’ї
Костенко Н.І. Гуманістичні пріоритети соціально-педагогічної роботи
Котик І.О. Деменція як наслідок зменшення особистісного простору людини
Кравчук Т.М. Порівняльний аналіз особистісно-емоційних особливостей підлітків з повних і неповних сімей
Ломинога С.І., Куц О.О., Бурдейний С.С. Особливості адаптації осіб з порушенням діяльності опорно-рухового апарату
Ляшкова Н.О., Кожухівська Г.Б. Європейський рівень надання адміністративних послуг як процес соціалізації осіб з порушенням слуху
Лящ О.П. Вплив емоційного інтелекту на емоційні стани юнаків
Мазуркевич О.П., Рудик С.Л., Франчук Д.В. Проблеми соціальної професійної адаптації інвалідів АТО в умовах інклюзивного освітнього середовища
Назаренко Т.М. Психологічний супровід вагітних жінок, які пережили досвід довільного переривання вагітності
Овдієнко Я.В. Емоційно-особистісні особливості дітей з різним ступенем схильності до обману
Оленич В.П. Дослідження соціально-психологічних особливостей адаптації першокурсників у ВНЗ
Придатченко Ю.С. Вплив індивідуально-психологічних властивостей на схильність до ризику в управлінській діяльності
Романюк І.Ю. Вдосконалення статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку
Сільченко С.В. Психокорекція проявів ризикової поведінки підлітків
Сидоренко Д. Діти групи ризику як об’єкт соціальної роботи
Супрун Л.В. Система інформаційно-комунікаційних технологій у соціальній роботі з населенням
Фуштей О.В. Ментальність як інтегральна етнопсихологічна ознака нації
Шевчук Т.В. Декомпозиція особистісних страхів призовників
Яблочніков С.Л. Формування психологічної складової безпеки системи освіти
Яремчук В.О. Психологічні особливості самореалізації здобувачів вищої освіти з інвалідністю
Яремчук Н.Ю. Психологічні умови переживання самотності студентами з інвалідністю
РОЗДІЛ 4. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО
Балахонова О.В. Удосконалення мотиваційних педагогічних технологій
Давиденко Г.В. Загальні особливості реалізації інклюзії у Вінницькому інституті ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Жукова О.А. Використання інноваційних технологій щодо надання освітніх послуг студентам з особливими освітніми потребами
Олійник О.М. Методи і форми проведення семінарських занять з суспільних дисциплін для студентів з інвалідністю
Портянко В.П. Актуальність використання SMART-технологій в інклюзивних класах початкової школи
Сергієні О.В., Лавроненко А.Г. Психолого-педагогічні підходи до організації навчання дітей з інвалідністю
Хіля А.В. Арт-терапія, як засіб підготовки дітей з функціональними обмеженнями до самостійного життя
Чайковський М.Є. Педагогічні технології соціально-педагогічної роботи зі студентами з особливими потребами